Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Δέσποινα Φίλιου: Ο καλύτερος μας φίλος ειναι το βιβλίο

Συμβουλή, αγάπη και ... ζεστές αγκαλίτσες, στέλνει στους μαθητές του 21ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου, η συγγραφέας Δέσποινα Φίλιου.

Όπως τονίζει, "συγχαρητήρια για την στήλη που εγκαινιάσατε και αφορά  παιδιά!
Μικροί μου φίλοι,ειμαι η Δέσποινα Φίλιου και ειμαι συγγραφέας παραμυθιών.Η αγάπη μου προς ολα τα παιδιά με οδήγησε στην συγγραφή παραμυθιών.Προσπαθώ μέσα απο τα παραμύθια μου να σας συμβουλέψω-οσο μπορώ-και να σας μεταδώσω έννοιες οπως ειναι ..,η αγάπη,ο σεβασμός..η φιλία και η σωστή διατροφή!!!Να ξέρετε οτι ο καλύτερος μας φίλος ειναι το βιβλίο.Να θυμάστε οτι το διάβασμα ενος βιβλίου,βοηθάει στην ανάπτυξη του μυαλού μας και ειδικά στην ηλικία σας μικροί μου φίλοι.!!
Σας στέλνω την αγάπη μου,τα φιλιά μου και πολλές ζεστές αγκαλίτσες.!!!
Με αγάπη
Η συγγραφέας
Δέσποινα Φίλιου"
Η κα Δέσποινα Φίλιου ...ντυμένη σαν μήλο, σε εκδήλωση σχολείου 

Η Δέσποινα Φίλιου 
 
Η Δέσποινα Φίλιου, είναι συγγραφέας παιδικού βιβλίου-παραμυθιού. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελασσόνα. Σπούδασε Λογιστική και διαχείριση Η/Υ. Παρακολούθησε πρακτικό ψυχοεκπαιδευτικό σεμινάριο για την διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στην παιδική ηλικία. Έλαβε μέρος με βιβλία της στην Διεθνή Έκθεση Φραγκφούρτης το 2013. Επίσης στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, Μάιος 2013 και Μάιος 2014. Παρουσιάσεις των παραμυθιών της έγιναν με πολύ μεγάλη επιτυχία, στο «Σπίτι των μικρών», στην «Πιτσιρικούπολη» στον παιδότοπο «Έλα..να παίξουμε».
Παραμύθια της που κυκλοφορούν…..
«Το φρουτοχωριό+cd»
«The fruitvillage» (Μετάφραση του βιβλίου "Το Φρουτοχωριό")
«Παραμυθοιστοριούλες dvd»
«O χρυσαφένιος και τα μαγικά του ταξίδια»
«Η μικρή μπουμπού και ο μοναχούλης»
«Το ζαβολιάρικο λαγουδάκι» (Περιλαμβάνεται στα παραμύθια του Οσελότου τόμος Ι)
«Ο μαστιχοδεντράκης» (Περιλαμβάνεται στο παραμύθια του Οσελότου τόμος ΙΙ)
«Θα σε κάνω βασίλισσα και μετά ..τι;» Ενα παραμύθι για μεγάλους.
 http://www.ocelotos.gr/cms/biography-menu-el/469-despoina-filiou.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου